onsdag 6 maj 2015

någon som säger ..... & sommarfest


I går var jag sjukt arg och irreterad och kom på att allt var min dators fel!
Flera timmar för att försöka lägga in en enkel powerpoint presentation med min dotter eftersom hon ska ha redovisning på skolan ....
Slutade med att jag tog dator med bilder, stickan och barnen halv 8 för att gå till en kompis och få lite hjälp! Datorer kan verkligen en att bli på dåligt humör !!!




I dag känns det bättre!


Varit iväg till världens mysigaste, trevligaste & bästa salong! Madame Beauté. 
Här kan du göra allt från Manikyr, få massage, Hudvård, Fotvård, bli brun, ta bort oönskat hår (Victus)!
Det kommer bli en sommarfest här den 27 maj och DU får gärna komma! Jag kommer berätta mera när jag vet alla detaljer:-)




Kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar