måndag 27 april 2015

Sahara Silver och massa mingel !!


Vi hade en mysig stund i går eftermiddag. Och vilket bra event: Klockan 17-19, det passar mig perfekt! Bra tid, inte för sent (för oss tanter) och den här årstiden när den är som bäst kan inte bli bättre! Och det bästa av allt, man hinner hem till barnen ska sova:-) haha

Det var Johan Petré som bjöd in till denna trevliga tillställning med massa go´saker och snygga smycken!!

                                                           Här Lovisa som äger Sahra Silver




Underbart ställe högt upp i "Himlen" på Söder i Skrapan där man ser ut över Stockholm. Solen sken och det kändes som årets första sommarkväll!







Massa vänner fanns på plats. Jag är lyckligt lottad! Det är ingen självklarhet faktiskt att man får ha massa vänner runt sig!!


Jag och Annelie, som bor i Stockholm, bott och uppvuxen i samma lilla samhälle (Forsa) 1 mil från Hudiksvall. Flyttade till "storstan/S-holm" blev kvar, träffade en musiker och fick två barn;-) Låter ungefär som det kunde vara jag. Haha


Love Forever Terece börjar jag bli mer o mer avundsjuk på! Du bara MÅSTE se vad hon har där hemma!!! Bodde vi inte i lägenhet MITT i stan så skulle jag nog tjata till mig något liknande också!

SÅÅ SÖTA att man DÖR!


Simon "såg man" och Camilla hade sjukt snygga gula skor:-) och bästa vännen Annika så klart .....

                                
Jag och Shirley Clamp. Henne träffade jag första ggr förra året inför Melodifestivalen i Göteborg:-) Världen e rätt liten .....

Tusen tack alla inblandade för två mysiga timmar med påfyllning av ny frisk energi inför en ny vecka! KRaaaaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar