söndag 26 april 2015

Massa händer och Vårfest!


Fullspäckat shema och det enda som gör att det funkar är att planera.
Bara det att man absolut inte hinner börja "leta" kläder, eller "fundera" på vad man ska äta, eller kanske glömma att köpa present .....

Började denna söndag som alla andra:
Stallet. Idag red båda tjejerna så "mamma" hade fullt upp:-) Men älskar det så det gör mig absolut ingenting!



Hem och äta och iväg på dans. Janes största intresse är att dansa och hon skulle kunna dansa varje dag om hon fick ....






Nu har de cyklat iväg (med en snäll mamma & kompis) till Laserdome på kalas och Julia fick följa med grannen på boxningsträning ..... och JAG råkade bränna potatisen när jag skulle fixa mig en stund:-) typiskt!!



Jag  e bjuden på Sahara Silvers vårfest ikväll! Mer info och bilder senare. Nu måste jag få på lite mascara;-)




Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar