måndag 20 april 2015

Beslutsångest





Den här "vårdagen" började med en timmes promenad runt Djurgården. Det har blivit grönt och det är mer människor än det brukar ute även om det är rätt tidigt.



I morse innan skolan hade Jane absolut inga skor att sätta på sig !? För varmt att ha stövlar och sommarskor känns lite väl .....
Det slutade med att hon gick till skolan i mina skor.

I dag var jag runt och fick beslutsångest! Vad passar? Små? Stora? Fula? Fel färg? mm mm




Vi hade tur och blev nerbjudna till våra "bästa" grannar på middag. Hur lyxigt har inte vi det,  hur vanligt är det med grannar man ens hejjar på här i Stockholm:-) ...



MUMS

2 kommentarer:

  1. vilka skor valde Jane till slut? hoppas din dag blev bra och du fick njuta av solen och vårvindarna friska.....välkommen till min blogg på Fames.se / My old story, det känns som jag har fått tillbaka lusten att blogga efter mitt lårbensbrott......ha det fin med sol och vårvindarna friska

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jane valde de svarta på bilden. OCH ett par vita glittriga som inte är med på denna bild. Det är verkligen svårt att köpa skor åt andra:-) ...... Kram på Dig

      Radera