tisdag 21 april 2015

ÄR DU UTE EFTER STUGA VID SJÖN .....


Byte och letar-dag .... skor, glittertopp och vit grease-kjol. Snart är det den årliga dansuppvisningen på Maxim -teatern här i Stockholm. Båda våra barn ska vara med och det är en del att fixa:-)

Dessa blev favoriter. Ett par till Jane och ett par till Julia. De vita e faktiskt riktigt fina och glittrar (syns dåligt på bilden) HM / Skopunkten



Varit en sväng på Claes Ohlsson, de har verkligen allt!!! Underbar affär och gå runt i. Köpte en blomkruka till balkongen (skulle haft ett par till...)  cykellås 29:-  papptallrikar och lite smått & gott


Jag har varit för första ggr på en "annan" ridskola än den tjejerna går (för att kolla / jämföra och gosa lite:-) OM jag vill rida på en öppen klass finns det möjlighet (funderar lite på det)  Ligger nära oss på Djurgården. Pris per ggr 380:- !!!! Mina vänner med egen häst hemma i Forsa tycker nog detta är galet!! Jag med !!!!

Är du ute efter en stuga i Norrland (vid vattnet) så vet jag en! Bergsjö-trakten mellan Hudiksvall - Sundsvall. Rätt mycket att göra på tomten men ett kanonläge!! Bara några meter ner till sjön.  Runt 1 miljon.
Du kan bli granne med oss! Men du måste ha barn, eller barn-barn:-) Du måste vara trevlig, tycka om att bjuda på kaffe,  gilla att grilla, dricka rosévin, spela krocket, fiska och ha humor:-) Hihi



KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar