onsdag 11 mars 2015

Snygga kläder !!!



Solen sken och jag var tvungen att direkt efter lämning på skolan gå en timmes promenad! Ångrar mig aldrig efteråt! Det är absolut den bästa timmen på hela dagen. Hur jag än mår .....
Hostmedicinet är slut. Nu har Julia fått min hosta och har legat och hostat hela natten stackarn. Skulle hellre ha min några dagar extra för att hon skulle få slippa!!!!
Nästa vecka blir det läkaren om den inte försvinner! Vi försöker ta det lugnt .....



Njuter varje morgon av vår vackra natur, och vårt rena, fina, härliga land!! I dag åkte jag T-bana, det händer inte så ofta längre. Smidigt är det, och bara på några minuter var jag i Ropsten.





Åkte ut till fina Terece som äger Love Forever. Måste få visa några härliga go´bitar! Längtar tills att få använda dom på "riktigt" Älskar kläderna! Du kan själv gå in och kika och ev beställa HÄR 




Hon har även massa fina barn-kläder. Kommer visa dessa en annan dag. Nu vill barnen att jag läser en saga innan de sover:-) "en viktig stund som inte går att hoppa över"


Sov Gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar