torsdag 5 mars 2015

Carola på Cirkus


Barnen undrade så klart varför jag inte hade någon röst i morse!! Jag tyckte inte det var såå konstigt:-) Jag som nästan var bra .......

Det var länge sedan 2 timmar gick så fort!! Snälla Ann tack för en mysig kväll på Cirkus. En energibomb som var grym. Jag små ler fortfarande:-)



Ann & Carola e goda vänner och hon hade fått två biljetter av Carola. Grymma platser på rad 6. Tack för det. Vi såg och hörde hur bra som helst även när hela Cirkus stod upp o klappade och sjöng!
Jag kan ju alla gamla låter utan & innan även om jag inte hört de på MÅNGA år nu ... Jag mimade alltid till hennes "Mickey" "Tommy tycker om mig"  "Främling" när jag var liten.
De nya låtarna måste jag erkänna har jag inte bra koll på ....

                                                         Vilken utstrålning, energi och röst!

Vi träffade även på Amadeus före, så roligt! Det var många år sedan jag såg honom nu .... han har blivit en "stor kille"  dom där tånåringarna som Julia säger :-)


Här Amadeus och Jane för X antal år sedan: Sötnosar! Nu är han längre än mig och Jane skruttan 10 år! Varför går tiden och åren så fort !!!??


KRaam så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar