måndag 9 februari 2015

Sko dig rätt och stanna upp ....



Jag som var i valet och kvalet. Blev glad när jag såg detta i tidningen!! Bara snö och plask försvinner så ska de ut och gå :-)!!



Solen är framme idag också och vilken härlig timme det blev i morse!! Det är ett av de största lyx jag har i mitt liv just nu! Att kunna gå en promenad på morgonen utan att känna någon stress!
Som säljare under 15 år så vet jag väl vad stress är ..... med två små barn som inte gillade att sova vet jag väl vad stress är, med en smärtsam sorg vet jag vad okontrolerad stress kan göra, med en utbildning inom Stress & Friskvårdsterapeut så har jag lärt mig ännu mera om stress! Det gäller att "hinna" stanna upp och fundera ......

Härliga Stockholm Måndagen den 9 Februari 2015



Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar