söndag 8 februari 2015

One Direction och Tomten


Strålande sol, då hängde vi i stallet, ridhuset :-)  Härligt ändå!

Jag e så glad när jag tänker tillbaka när jag själv var liten och alltid ville vara med den här lilla "varelsen" Underbart att fått vuxit upp bland hästar, stall, skit och ansvar över en så liten sak som tog så mycket kraft, tårar, lycka och timmar!
Min fina Tomten (knappt 1 m i mankhöjd) det var tur han inte var högre med tanke på alla gånger han kastade av mig:-)...





Så här ser det ut då vi tagit ut alla flätor (ca 2 timmar) på eftermiddagen och innan allt ska redas ut:-) Vi tvättar, "balsamar"inpackar, oljar mm
Tvättstället e perfekt !!


Hela familjen är hemma igen, skönt! Allt hade varit toppen (full fart morgon till kväll) och Jane fick bla träffa sina idoler ....


och några till .......


Snart ny vecka igen. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar