torsdag 5 februari 2015

Mellow Design och Bilder


En glädjande nyhet kan få en att må bra hela dagen. Småproblem försvinner och blir inte alls viktiga längre...

När jag inte känner mig på humör,  är trött, irreterad, less eller ledsen, arg så räcker det ibland att ta fram några roliga, härliga bilder!!





Det har varit en fixardag innan hämtning på skola och sedan stallet! Jag börjar tröttna lite smått på vinter och kan erkänna att lite sol, strålar, energi skulle sitta något bättre!!! Dessa bilder får mig att längta till värmen!


Såg denna bild i en tidning nere hos våra grannar och började längta ännu mera .....Det är något särskilt ändå med sommar även om jag älskar snö.


Blev så glad av denna snygga skylt som jag fick för några dagar sedan. Den kommer passa oss perfekt i sommar ju!!




Den kommer från Mellow Design. Du kan gå in HÄR för att läsa & se alla härliga saker de har!



 Kram så länge

2 kommentarer:

  1. Hej fina Kin!
    Tack för ditt fina inlägg!! Såg det först nu...Hoppas skylten passar in bra när det blir varmare! Jag åker med familjen To the Beach nu på torsdag, det blev Abu Dabhi längtar galet mycket efter sol och värme! Hoppas vi sammanstrålar om inte i Dubai så kanske nästa Formex=) Bamse kram Jessica
    P.S Tror inte skylten kom med på bloggen, syns inte från min sida, men det blev jätte fint ändå!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kram tillbaka Jessica! Nu finns skylten på sidan:-) .... Trevlig resa, skulle gärna smita med i er packning:-) KRaaam Kin

      Radera