onsdag 11 februari 2015

Kvällen


Vi har haft en underbar kväll där vi blivit fixade av bästa frisörerna och samtidigt blivit servade med champagne och massa go´saker:-)

Tog en titt i min väska när jag satt på T-banan på väg mot Mariatorget. Insåg att jag lika gärna kunnat lämnat den hemma:-) .....

Leksakspengar, reflex, kvitton, godis, oboy och mössa ... vad skulle jag med det till när man ska på ett event där man bla.ska få bli fixad i håret.
Hade mina nya skor, första ggr länge och de är faktiskt riktigt sköna! Nya favoriter!


                            Tre duktiga tjejer på Salongen "Creative Headz" fixade håret på alla tjejer!





Fick träffa några nya härliga människor och några gamla rävar:-) ... alltid lika roligt! Och det känns busigare, roligare och mer lyxigt att "få"göra saker en helt vanlig onsdag istället för att det måste vara helg! Jag som aldrig är ute på helgerna!!

                                                   Här Annelie, Annika, Annelie, jag och Ankie

Tack bästa, fina vän för att du ordnat detta event så proffsigt & bra! I morgon kommer massa bilder på både frisör, frisyrer, goodiebag och mycket mera!!




Sov Gott






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar