tisdag 16 december 2014

Prinsessan & hår


Var är det snö i Sverige nu? Jag vill DIT !! Vi började dagen med en promenad runt hela Djurgården. Inte ett spår av snö:-(  tyvärr! Jag gillar vinter, knarr under fötterna och massa snö!
Även prinsessan Madeleine var ute och gick med sin barnvagn, annars var det rätt tomt. Det blåste och även fast jag hade långkalsonger var det kallt .....  Jag vet att det inte kommer bli några långpromenader snart på några veckor så det är lika bra att passa på! Oavsett väder!


Direkt efter skolan åkte vi till frissan där vi spenderat vår eftermiddag och kväll. Så glad när allt är klart flera flera timmar senare!
Inte en tanke på hår nu igen på några månader. Inte ens kamma:-) ... Skönt!!


Nöjda, glada och trötta efteråt. Så duktiga tjejer!! Fråga mig allt om detta hår, jag börjar bli proffs:-) ..


KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar