fredag 12 december 2014

Lucia i kyrkan


Det var fortfarande mörkt ute när vi var på väg till skolan för andra gången imorse.



Luciafirande med skolan i Oscarskyrkan klockan 08.00. Så otroligt fint och en härlig stämning! Julkänslan kommer sakta men säkert smygande trots utebliven snö :-(




Själv är jag så otroligt trött idag!!?  Det svider i mina ögon .... Inte alls för att jag gick upp ett par timmar tidigare än vanligt men kanske för att jag missat en timmes promenad på morgonen eller att jag använt mascara (som jag inte gjort på många veckor!) Det behövs inte när man har sina fransar:-) knappt några kvar nu men ändå... Funkar helt ok, och jag har gjort det 2 ggr. Kostar 650:- per gång och jag har inte riktigt än bestämnt om jag tycker det är värt det eller inte !? Måste ju gå var 3je vecka.

Dagen består av massa planering, mail, måsten, fix & trix då jag är ensam med barnen fram till måndag eftermiddag och det är mycket som händer nu ..... !

KRaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar