fredag 12 december 2014

Julklappar klar & Snygga skor


Finns det något bättre än varm choklad med lite grädde på när det är kallt ute .... Jag var inte svårövertalad att bara "lämna allt" och ta en fika på stan :-)

Är det fredag så är det!!

"Råkade gå in i en sko-butik och hittade ett par snygga skor jag "gärna skulle kunna önska mig i julklapp:-)"
Annars önskar jag mig också en liiiten frysväska. Jag älskar och använder frysväskor/  typ alltid:-).. Har många stora men min mini har gått sönder..





Måste skriva det på lappen till tomten som vi tänkte träffa imorgon förmiddag! Men först en lång, lugn och sen frukost (barnen har lovat mig det .........)



Alla julklappar är klara och det känns som en stor lättnad!


Tänkte lägga mig när barnen somnade för ett tag sedan men hamnade ju framför Svenska hjältar-galan och det går ju liksom inte "slita sig..."

Sov Gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar