söndag 14 december 2014

AP Ridutveckling och Love Forever


Tredje ljuset tänt, OCH släckt !!




Tog jag bilen och barnen och hängde med Ankie och Molly på lucia firande igår!

Kallt var det men mysig eftermiddag ute på AP Ridutveckling som ligger i Upplands Väsby. Ett fantastiskt fint ställe med vackra hästar. Första gånger jag var dit, men många av mina vänner hänger här ofta:-)
Det bjöds på glögg (hoppas det var utan alkohol) eftersom jag körde......  pepparkakor, lussebullar, julmust och snacks. Ett fint luciatåg och sedan hade man möjlighet att handla Love Forever kläder.



                                Den här sötnosen vill man bara pussa ihjäl! Så himla gosig och snäll!

                                                                     Lika dom här 2 också:-)!


Alltså en toppenkväll som fick avsluta hemma med ett VARMT bad, hämtpizza och lördagsmys:-) ....

Nu vidare till "vårat stall bara några minuter härifrån / annars hade jag nog hellre hängt i stallet vi var igår:-) " ......

KRam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar