söndag 2 november 2014

Lollo


Äntligen tillbaka i stallet! Så härligt och lugnt trots småregn och inte alls vidare väder ute. Det glöms liksom bort ...
                                                            Julia fick rida Trixi:


Jag kanske ska börja rida också. Borde "unna" mig det! Grejen är bara att platsen som finns är torsdagar 11.00 och torsdag kvällar rider Jane så det kanske blir lite fram & tillbaka. Vi får se. Ska dit och "testrida"nu på Torsdag.

Nu till något ytligare:-)
Mina ögonfransar är väl OK, har inte bestämt hur jag ska göra.. Har inte behövat sminka mig på två veckor i alla fall, och det e skönt. Men känner mig nästan inte vaken. Jag vill ta något kallt på ögonen på morgonen och "sminka upp" med mascara för att känna mig vaken! Har inte varit 100% vaken senaste tiden.... Det "prasslar" lite och när jag badade när vi var i utlandet kändes det "tungt" , kände mig nästan som Lollo i"Lollo och Bernie"





Hoppas din söndag varit bra! KRam så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar