tisdag 25 november 2014

Exklusiv Inbjudan till Dig !!


Allt bra hoppas jag!


Exakt en vecka sedan gjorde jag min första behandling. Det skulle ta några veckor innan det överhuvudtagit började att märkas liiiiite. Så jag väntar med spänning! Att ta bort hår på ställen man inte vill ha massa hår (rakar och får stubb på en dag) är väl perfekt! Sedan ska behandlingen som sagt upprepas mellan 6-10 ggr (alla e olika)...

I morgon har DU chans att få information på plats,  tävla om behandlingar OCH dessutom få 30% rabatt samt bli bjuden på bubbel och annat smått & gott !!
Du har till i morgon lunch på dig att O.S.A eller skicka mig ett mail (isolle@home.se) om du vill gå!

Bara det att "komma ut" en helt vanlig onsdag är ju LYX!!?


Hör gärna av Dig,
Kin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar