lördag 4 oktober 2014

Lyckad 50 års fest


I går kväll hade vi en rolig kväll!! Varje gång jag vaknar dagen efter är jag så lycklig att jag "slipper" ut varje helg:-) Men visst e det kul att komma ut ibland, träffa härliga vänner och igår var det verkligen musik och dans på hög nivå. Våra bästa vänner Ankie Bagger och Mattias Frisk hade ordnat fest för alla vänner eftersom Ankie fyllde 50 år i veckan.


Innan, vi är på väg. Och bästa Ann (Drömhuset) hon heter så i efternamn:-) kom förbi oss. Med sig hade hon som vanligt massa mysiga ljus! Tack bästa DU!!
Är det fest så gillar jag glitter. Här en kjol o topp (i ett/klänning) som jag beställt via nätet .... me like!
Vår present till Ankie var kanske lite annorlunda. Vad köper man till någon som har allt...  Ett fång med rosor eller champagne, pengar?
Så här blev det för oss:
"Vi tänkte köpa ett stort fång med rosor men vi vet att du är större behov av massa trosor"....



                                                  Vit varm och härlig päls från Love Forever.

Bilder från gårdagen. Ibland kan en bild säga mer än 1000 ord ....  Se och njut! Snart e det vardag igen:-) härligt det med!


Härliga tjejer: Christina, Anna, Johanna, Terece och 50 åringen Ankie som ser ut som 30 och direkt hemkommen från 3 v i Thailand.. Vilka fina tjejer. Inte bara på utsidan utan lika fin på insidan!! Det gillar jag! (annars hade det varit jobbigt....)



Annika Ljungberg höll ett bra tal!
Anna och Ann  
 Gert Fylking var konferencier under kvällen
Både Alban & Jan Johansen drog av några godingar! 
Jag & Susie ser ut att vara lite dimmiga:-)... 
Och självklart uppträdde Ankies bästa vänner. Lilli&Susie! 

Vännen Richard Herrey är ett måste en kväll som denna. Ännu mera Nostalgi:-)
Söta Anna med hennes trevliga man Roberto! När Anna klev upp på scenen såg man några som torkade sina tårar. Fina Anna berör!




Johanna & Janne (alla var verkligen här denna kväll) så mysigt!! 
 Ulrika Nilsson och Marcus hade lika trevligt som alla andra!

                                           Alban & Kicken blev bästisar denna kväll:-)


  Det var lite från gårdagen. Idag har vi ännu en anledning att fira! Det e ju tydligen kanelbullensdag:-) 



Kram min vän och tack för allt !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar