måndag 20 oktober 2014

Hipp Hipp Hurra


Det finns bara EN av dig och de e du, det finns bara en av mig och de e jag, det finns bara två av OSS & de e vi ,,,,,,

Idag fyller den finaste, snällaste, omtänksammaste, förstående, hjälpsammaste, goaste mamma, mormor & svärmor år!!!!

Så skönt att inte ens behöva ha dåligt samvete över att inte kunna åka "hem och uppvakta" Jag VET att hon ändå förstår och VET att vi tänker på henne hela dagen ändå!!!!!! Jag är såååå lyckligt lottad att jag fick just DIG som mamma! Jag har världens bästa MAMMA!!!


                                                 (OCH pappa, men han fyller inte år än ...... )






Vi ses snart! KRaaaaam och Stort Grattis !!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Jag tror att din mamma är en mamma alla gärna skulle vilja ha. kram och tack för bra läsning

    SvaraRadera