tisdag 2 september 2014

Saknad


Ska det vara så här just den 2:a resten av livet .... Idag har exakt 5 månader gått sedan det overkliga som inte fick hända faktiskt hände:-(

Saknaden är stor och jag har fortfarande min systers telefonnummer kvar i mobilen (ifall att) det är så att jag vaknar upp och det bara är en dröm ......
Det tog lång tid att förstå att det inte var någon dröm. Sorgen har lagt sig och det går prata om det utan att gråta (oftast) men saknaden är STOR!





Det händer mycket "där ute" Dagligen mister "någon" sin allra närmaste. Sin vän, förälder, barn eller husdjur. Fy, jag säger det ofta: LIVET är härligt, men kan vara så smärtsamt OCH väldigt orättvist !!
 
Ändå går det vidare och tur är väl det! Att försöka se ljuset i mörkret. Vi som är kvar får leva!! Det är ingen självklarhet det heller ......  

    
                 En bra, tänkvärd och rätt lustig text som jag fick fram:-) med tanke på livet! Kram

                                          




1 kommentar: