måndag 14 juli 2014

The Flagship Company


Känner inte ens någon stress över att det regnat av och till hela dagen. Vad gör det? Liiiiiiite (men bara lite) trött på grillat ändå:-)
Och huden behöver lite vila:-) hoppas bara sommaren kommer tillbaka, man vet aldrig men man får hoppas!! Man vill känna sig nöjd när hösten väl kommer och varje år tror man inte själv på det men när väl augusti börjar ta slut längtar jag varje år till att krypa in i en "tjocktröja" , sätta på mig fårskinnstofflorna och tända massa ljus och kunna lägga sig med barnen runt 8, 9 för det är ju ändå kolsvart ute ....

Måste visa de snyggaste kappor jag sett! Helt perfekt både vår och höst! Till och med snyggt foder. De kommer från The Flagship Company. Perfekt tjocklek och lagomt långa. Passar både till mellanvardag och fin fest. Vore jag som DU skulle jag passa på att kika in HÄR (50%rabatt)!!!


Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar