torsdag 10 juli 2014

Sent ...


Jag e ingen *nattuggla* somnar gärna samma tid som barnen men jag försöker (för andras skull) att inte vara så tråkig ....
Igår blev det sent! Vi hade besök av våra grannar från stan så efter grillning och lite annat var klockan plötsligt 03.





04.30 kom Julia in och efter det hade jag ingen kudde. Stort varmt täcke att dela på 3 och plötligt började en efter en att vakna:-) Det e sommar det! Känner mig inte särskilt trött för det. Man behöver nog mindre sömn på sommaren!?

Jane går på golfträning nu på torsdagar och jag passade oxå på att ta med några klubbor och slog:-) Gick helt ok! Jag slutar alltid efter ett bra slag. Skulle aldrig kunna slå sista bollen dåligt:-)



Annars har det varit sol, strand, bad, pass, glass, mat o massa mer idag
Ännu en dag över 35 grader! Börjar smått komma ikapp resten av familjen i brunhet:-) .....



XXX

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar