måndag 7 juli 2014

Plötsligt händer det ....



Vi var så nära att boka, och plötsligt händer det.... Sommaren kom! Tack ♡♡♡♡ Härligt! Känns aom ett måste att få sol & värme innan hösten kommer!


En förmiddag med mormor & morfar på golfbanan. Puttävlingar och j a g slog också en hink och jag träffade bollen fast det var flera år sen jag spelade. 150 m med trä 5a. Kändes roligt och jag e sugen att börja  igen (om jag vågar) Det tar myyycket tid!!

Bad, ros' e, mat, lek, sol och lite annat har vi hunnit ikväll. En kompis sover också över och det e varmt på övervåningen kan jag lova :-)


Defne tog bussen ut till oss och hälsade på. 20 min från Slussen.Mysigt har vi haft♡ Gillar spontanbesök!


Nu e det dax att krypa ner. Har ju barn som inte riktigt förstått det här med sovmorgon....... Godnatt♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar