lördag 26 juli 2014

Tack!



Att sitta i en stuga ensam och sticka är inte min grej!!
Gillar liv, rörelse, vänner ( även om jag inte alltid har tid med dom ) vill jag ha alla nära och gärna alla samtidigt ....
Jag är en liten : -alla gör som man vill!! Vi e ändå tillsammans

Bästa Ingela & Elin kom och hälsade på: Vi har lekt, skvallrat, badat, fikat o myst !!! Barnen leker sååå bra fast de träffas bara   ett par ggr per år.



Malin, Ruben hade vägarna förbi och var på väg upp till Jämtland och ville göra ett stopp halvvägs för en fika. De är kvar än.. "De får bo i gäststugan"
Pappa var grillmästare medan vi andra fick njuta av solen hela kvällen! Så varmt och skönt och det var inte hela världen att det kom regn 5 minuter.


Vi badade (26 grader i sjön) , åkte ring och bara njöt av ytterligare en härlig sommardag!!




Julia njuter att vara här! Morfar e bäst på att leka och mormor bäst att laga mat med mig säger hon.....

Malin tyckte bättre om att bada än att åka bil:-)


Tack för att ni alla finns!
Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar