tisdag 3 juni 2014

inreda.com



Idag blev det inte många saker gjorda från *göra listan*....  Jag som har mycket att fixa nu inför två rätt stora "fester" .... inte ens en sväng runt Djurgården blev det..
Med sjuka barn är det lätt att dom bestämmer. Varje ggr jag har försökt 'smyga upp' så : -MAMMA, gå  inte ..!

Ont i huvudet, hög feber, trött & mammig:-) Fy, tycker så synd om de små när de är sjuka!!


Mot kvällen hände i alla fall något:-) vi fick främmande av fina Annelie på inreda.com. Lite fika blev det såklart. Jordgubbar & glass (är väl nyttigare än massa bullar?) Hon hade med sig något jag kommer ha stor nytta av framöver!!


                               (fotograf: en sjuk 5 åring....)

En 8 L cooler tank (från Rice) som håller *innehållet* kallt. Vatten, saft, ros'e eller vad man vill. För mig blir det vatten, hihi
Du bara måste gå in HÄR och kika. Massa fina, praktiska saker man bara "vill ha"!!!

Varit vaken av & till hela natten som var så snart stängs mina ögon av sig själv.... Sov gott !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar