torsdag 12 juni 2014

Avslutning i kyrkan


En bra dag! Avslutning i kyrkan och sedan fika/tårta på skolgården. Traditioner är viktiga. Något man kommer ihåg hela livet!









Lycklig över att få ha höga skor på avslutningen ....

              Bästa mormor och morfar var oxå på plats i Stockholm, så mysigt tycker vi alla!!!

(Här har jag bild jag SKULLE vilja få in..... ) men tyvärr har jag inte tid att försöka mera. Detta inlägg har tagit mig över EN timme att få till - Från min mobil där bilderna inte ens vill komma in? och jag kan inte längre maila från min mobil till min mail och ta in dom den vägen som jag brukar.... Jag e ju så oteknisk att jag blir GALEN ...!


På kvällen blev vi bjudna på avslutningsmiddag på restaurang! Mums. Nu lite planering inför en fest i helgen...





KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar