torsdag 8 maj 2014

Vår-kläder


Den här regniga dagen gick fort! Fy för vädret, kallt och regn. Man fryser inne i skelettet ....

Blev på lite bättre humör då jag hittade lite vårkläder åt mig själv:-) rosa tröja och skor och ett par blå jeansshorts. Enkelt och snyggt! Och bra pris. HM var affären! Jag som skulle  köpa danskläder till Jane som har uppvisning på Oscarsteatern nu i helgen. Hon är så laddad och vi med!





Så här tycker min snälla dotter att jag alltid ser ut ....Jeans, mössa, favoritsjal och då e det väl dax för något nytt kanske :-) ..... 
Jag börjar inse att det dröjer inte många år tills vi kommer slåss om samma kläder hon och jag, och skor:-) Jag kommer vinna, för jag är starkast!



Det blev även en köksfläkt på IKEA idag och lite annat smått & gått. Jag har varit dålig på uppdatering med bilder, men det kommer!


KRaam och Sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar