onsdag 14 maj 2014

Perfekt för barn mellan 6-13 och premiär


Vi åkte buss tillsammans mot Södertälje på morgonen! 24 barn och 15 vuxna hade en bra dag full med bus och lek ute på Tom Tits Expriment. En lyckad klassresa blev det!




Massa lek både ute och inomhus. Man ska absolut inte åka hit om man inte har massa tid. Det tar minst 8 timmar om man ska hinna med allt! Ett perfekt utflyktsställe för barn mellan ca 6-13 år!! Fyra plan med massa roliga expriment, dansmaskiner, kluriga gångar, speglar, hjärngymnastik, gungor och massa massa mera!

Två mysiga mammor att dricka lite kaffe och prata med. Fy, det är jobbigt att prata och berätta för de man inte tidigare berättat för om vad som hänt .... jag som kände mig så stark på morgonen!



 Kolla in dessa två "hemskingar" , jag mår illa bara av att kolla på ... man sitter liksom fast i väggen av lufttrycket när denna "tunna" snurrar runt, runt

Mitt hemska bleka ansikte skriker efter lite sol och D-vitamin!! När kommer värmen tillbaka ?! Brr, kallt nu ...

Tack alla för en mysig dag med både massa skratt, tårar, pirr i magen, spyfärdig, hungrig, mätt, kissnödig, kaffesugen, kall, varm och väldigt nöjd och glad! Jag har bestämt att jag kommer hänga med på alla klassresor man får så länge barnen vill.

Väl hemma bestämde vi oss i sista sekund att gå iväg en liten stund till Strandbryggan som kvällen till ära hade premiär. Vi lämnade in barnen till grannarna en timme och lovade vara hemma innan sov-dax:-)



Bilder kommer imorgon

KRaam


1 kommentar:

  1. Jag bestämde mej för att följa med även om de inte ville, jag frågade inte... på så sätt hänger man med länge och lär känna deras kompisar även när de blir äldre och det är då det är extra viktigt. Nu när de är vuxna säger de att jag gjorde helt rätt. Så fråga inte, utan åk bara med :-)

    SvaraRadera