lördag 24 maj 2014

Lördag



Jag hittar bara fördelar med att bli äldre! Den bästa fördelen är nog att man slutar bry sig om vad andra tycker och tänker ....
Idag blev det restaurangbesök igen eftersom jag kände att vi var värd det, OCH jag orkade inte göra mat! En härlig varm solig eftermiddag, jag och barnen. Valet blev enkelt och lyckat. Jag gillar att sitta utomhus och äta, vi alla tycker om att få njuta när värmen äntligen är här, vi tycker om att få känna att det är helg och vi gillar att "öva" att sitta stilla, uppföra oss och ta hänsyn till alla runt om .....
Vi skålar i Cola, Fanta och ett glas vin och tycker vi är värda det eftersom det är LÖRDAG :-)



Men först börajade vår dag med frukost ute på vår lilla balkong i bara bikini= sommar och premiär !!


Medan barnen sedan var iväg på olika kalas passade jag på att läsa en bok och sola i en park helt själv, det kallas LYX! Nästan 2 timmar fick jag...... mellan hämtning och lämningar:-)



 

Kvällen avslutades med mys med grannar på innergården! Så glad att jag har dom! 

"Fick en bild skickad från Svensk Damtidning (kommer du ihåg, då jag inte kunde välja om jag skulle gå eller inte) och där jag verkligen försökte hålla mig långt från "de kände ansikten" jag känner:-) för att slippa vara med på bild. Jag kände mig verkligen inte på "rätt humör" och småskygg den kvällen ....



 


Stor KRaaam och hoppas din Lördag är och varit bra!!

XXX

1 kommentar:

  1. Jag har inte heller några problem med att bli äldre och tycker till och med att gråa strån och rynkor är ganska fint. Med tanke på mitt blogginlägg från igår, kan jag väl lägga till att man blir lite mer självsäker också :-)

    SvaraRadera