torsdag 29 maj 2014

Helg ...


Man kan själv avgöra hur en dag börjar... men jag tycker det e lätt att välja ett mindre ansträngande alternativ och välja bort det man mest av allt behöver!! Idag började jag dagen (efter jag fixat fruost till alla 4 barnen såklart) med en promenad. Såå skönt och efteråt känner jag mig nöjd o har mer energi än innan!! Från och med idag! Är du med??



Gårdagen var speciell för våran 5 åring som för första gången fick träffa sin kommande skolklass & fröknarna ....
Vilken lycka att få stöd av storasyster som redan går på skolan!




En sommarläxa och det är nästan så hon inte ens vill ha sommarlov:-) Jane älskar oxå skolan och igår när hon skulle hem såg det ut så här. Musik o spela in hör till favoriterna...


Idag har jag ingen aning om vad som händer.... långhelg :-) tips vad man kan hitta på??

Kraaam ♡♡♡♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar