onsdag 7 maj 2014

Då var det ett tag ...

Hej fina vän!

Då var det ett tag sedan då ´....
Jag saknar att "skriva av mig" ibland och ibland kommer jag på mig själv att jag saknar mitt "gamla liv" fast det egentligen inte är mer än en enda skillnad motför tidigare, konstigt! Jag börjar smått komma in i "det nya" och är mer rädd om mig själv! Inget får hända! Men vi vet så lite. Min syster var frisk på torsdag och fanns inte längre torsdagen efter ....

Den här helgen spenderade jag och barnen på ett ställe vi inte varit innan men som vi absolut kommer besöka igen!!



Vår granne här i Stockholm kommer från Sala och hennes familj driver Grällsta Ridcenter i Sala. Att några dagar komma från stan och bara få andas frisk "häst"lukt och umgås med djuren helt utan massa måsten gjorde våra små kroppar gått !

 Har sagt det förr och säger det igen, finns det något mysigare än häst-mule? Kanske bebislukt isåfall ..


Vi somnade tidigt, gick runt i samma kläder och var ute och ätit frukost klar före 07.30, det kallar jag semester! Micro mat lunch och middag och däremellan en morot eller två:-) En ponny som är runt en meter är perfekt till en kaxig 5 åring ....




Tyvärr råkade hela min neccisär med alla "viktiga" saker glömmas kvar i bilen så vi fick klara oss utan både tandborstar, nässpray, salvor, alvedon och halstabletter ett tag. Jag som var duuuuunderförkyld .... Typiskt!


Barnen ville gärna stanna kvar men när vi väl var hemma igen var det ändå skönt att få ta en varm, lång dusch och sova i sin egen säng och äta hemmagjord mat! (borta bra men hemma bäst:-)

Våra fina grannkillar i stan, Oliver och Adrian som också älskar hästar !! Dessa barn är som tjejernas brorsor, så arg kan de bli på varandra men de klarar sig inte utan varandra heller....



Väl hemma väntade massa "mer" tvätt än vanligt, 12 timmar jobb på måndag, Ikea hela tisdag och idag tar vi tag i vårt bygge ute på Ingarö igen ......


Hoppas vi ses snart igen!

Stor KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar