måndag 24 mars 2014

Hasselhoff


Jag kollar inte på Hasselhoff på 3:an bara för jag tycker det är bra,,, jag kollar för jag tycker det är lite roligt när det är bra gäster inbjudna:-)

J-O Waldner en av Sveriges största idrottsmän (som till och med har otroligt bra smak- ha ha), var roligt att få vara med och jobba med hans hemsida!
Tina Thurner som jag fick äran att träffa i Spanien på min utbildning då hon var där på plats och föreläste, såååå proffsig!!!
och sen Frank då´!


Här Tina och jag för nästan ett år sedan! Har du chansen att gå och lyssna på Tina så GÖR DET! Hon gick även hon samma utbildning som mig (Stress & Friskvårdsterapeut) men en stor skillnad är att hon har en erfarenhet som få har! Man blir "fångad" av hennes sätt att prata i hennes föreläsningar! Hon har många gånger själv pendlat mellan "liv & död" och man gråter lika mycket som man skrattar när hon sätter igång!! Helt klart värt att höra henne!




Nu ska jag flytta barnen till de platser " de ska sova" och sedan blir det nog en tidig kväll för mig med! I morgon bitti väntar Ingarö för inspektion och konstruktion igen .... Hoppas turkosa fondväggen är på plats och massa annat. Man vet aldrig när man inte varit ut på några dagar!

Visar bilder i morgon!

Sov Sött

KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar