torsdag 6 mars 2014

Det hade jag gjort ...



Halva dagis på plats, de andra sjuka :(  …   glömmer för varje år, men det kanske är just nu- Kallt, varmt, kallt, sluta med täckoverall, börja med täckoverall, mössa, inte mössa, mössa - perioden … DÅ blir dom små ofta sjuka.

Jag följde med min vän Paula hem på en fika på morgonen! Vet inte när jag var där senast och vi kom på att jag har nog inte varit där typ utan barn någon ggr!!? Katastrof!?

Hon är mamma ledig. Har en liten på 8 månader som börjar krypa. SÅ himla söt, gullig, mysig, kramig, glad och ändå e jag inte avundsjuk:-) ……


Nu ropar de stora killarna som sitter nere på Tures och käkar lunch! Förstår dom inte att jag har massa att göra:-)
Dom borde passa på (utan mig) och skvallra lite, inte så ofta de ses längre. Det hade då jag gjort ´ …….






KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar