fredag 14 mars 2014

Beslutsångest!


Allt bra med dig hoppas jag!

Ibland känner jag mig som en odödlig kackerlacka .... Bara kackerlackan får sova och inatt blev det 10 timmar i rad!!! Alban fick ligga på soffan (och hosta)

Min pappa är kvar och han har tur om han inte blir sjuk .... Han och Jane var på bio medan jag fixade middag!
Dagen har vi spenderat några timmar ute på Ingarö. Nu har jag beslutsångest om färger, tapeter och mycket mera.

Lånat hem en hög tjocka tapetkataloger från Flygger färg. Orkade inte bära alla så fick låna en kärra ...

Det kanske inte blir så mycket färg ändå innan det är klart:-) har beslutsångest. Både vill ha färg och ha samma gamla vanliga vitt, brunt o beige ...

Golven är snart på plats, likaså IKEA köket. Det går fort, men väldigt mycket kvar. Om bara några månader ska ALLT vara klart, svårt att förstå ....







Nu Let´s Dance och sedan väntar sängen! Vill att alla ska bli friska & glada nu.....  Kraam



2 kommentarer:

  1. Ska ni bo där permanent sedan ?

    SvaraRadera
  2. Att producera köksmöbler. Jag är mycket intresserad av att se ut som ett kök, som är på bilden. :)

    SvaraRadera