fredag 28 februari 2014

VEM VILL INTE GÅ PÅ BAL !!


Jag skulle aldrig tacka nej till en bal. Allra helst inte när man bara kan gå en trappa upp om man blir för full :-) haha

Tack för en mysig stund (behövs ibland en helt vanlig, regnig torsdag kväll) ..... Dans-stopp, "loppan" i klackskor och lite chips. Varför inte?! Det var ju inte så att festen fortsatt långt in på natten inte .... Nej, nej! Här slutar festerna tidigt. 20.30 !! Dax för sängen .... Det var bara jag, Cathrine och de "små" eftersom de stora är bortresta ...




       
         Julia hade sina finaste halsband som hon bara vill ha när hon går på fest säger hon :-) Söt






Saknar min stora tjej guda mycket ...... Vill knappt ringa och prata med henne för då börjar jag nästan gråta. Inte hon!! Hon längtar inte hem.
-Liiite då? frågade jag!
- Nej, ingenting!!    Hmmmmm


Ännu en dag (fredag!) Jag har tagit bilen ut till min vän Annika för lite fika. Bara så där ändå .....  Så här såg det ut när jag skulle ta bilen. Rätt svårt att ta sig ut.
Bil framför, bakom och sidan ..... Tillslut så , lirkade jag mig ut - Haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar