fredag 7 februari 2014

Snygga kläder


Snygga kläder jag har fått varit med att köpa in idag. Självklart ställer man upp och visar lite mellan varven. Vissa plagg gör sig inte alls när de "bara hänger där" men när man får på sig det så: Snyggt!


Snygga, coola kläder köptes in till Jennys affär i Hälsingland från bla. "BlendShe" Här ett snyggt linne som de tyckte jag skulle ha :-) Tack!!



               Här en snygg topp från b-young som jag till och med fick med mig hem, Tack snälla !!

Stilren skjort/tröja som passar på jobbet & även till fest! Något längre bak. Bra pris och väldigt väldigt skön!!




               Mera fint från b-young: En pälsväst. Päls fram och stickat bak, super-skön OCH snygg!!




Tack fina Jenny & alla andra för idag, mysigt att ses! Ni måste bara handla på en av Sveriges bästa butiker som ligger i Delsbo och heter Capricorn/Skoaffären (om ni har vägarna förbi!)

Måste krypa ner i sängen typ NU. Klockan ringer om några timmar. Ska upp väldigt tidigt på brölopp på en båt :-) Och jag som knappt har några långklänningar...... jo, jag har ett par stycken som jag haft typ 15 år, får leta fram dom ..... Bilder i morgon!

Sov Gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar