måndag 10 februari 2014

NRJ- Radio



Denna kille har gjort mig "knä-svag" /skakande ben, han till höger alltså, så mycket att jag har varit så nära att missa både buss & t-bana! Ibland måste man springa i rulltrappan för att hinna (det tyckte jag var det värsta när jag flyttade till Stockholm för X antal år sedan) varför sprang alla, när nästa T-bana kom efter bara 5 minuter?? När jag var liten gick bussen hem från stan på kvällen 22.20 och sedan 01.30 ...


Nu kom han idag igen, och jag hängde med! I morgon om jag ska iväg ska jag vara ute i god tid:-) Alban laddar inför Mello eftersom på Lördag smäller det! Det var NRJ -Radio imorse, träning, övning och annat fix och trix innan de åker på Onsdag till Göteborg. (Skavlan/Tv) på Fredag också..

Hur gör du?? Har du respekt för de äldre? Ikväll har vi besök av lite släkt från Nigeria/ några från bröloppet vi var i helgen. Jag ska leta en afrikansk klänning tror jag (respekt) :-)
 

KRaaam så länge




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar