måndag 24 februari 2014

missat massa tv ...


När jag öppnar min dator och tittar på Facebook snart midnatt märker jag alla nya Tv-program jag tänkt sett har jag missat, visst är det måndag? ….  Så är det med sjuka barn. Blir ingenting gjort!

Julia kunde inte somna ikväll (inte konstigt då hon typ sovit av och till ett dygn) Jag fick på mig kläder på eftermiddagen och varit över (20 meter) till Apoteket. Annars har det väl inte hänt så mycket. Gjort smoothy. Ingen ville äta och fick välja maträtt, för att få i dom lite mat. Blev pizza (hemkörning) Jag har ett nummer i mobilen. Ingen aning vilken stadsdel de kommer ifrån men det tar i alla fall ca 30 minuter och pizzan är god.

Beställde två och en är kvar:-)

Konstigt det där när barnen är sjuka. Det går verkligen inte planera något. Det är bara att ta en timme i taget. En dag eller en hel vecka är inte att tänka på. Febern är borta men nu var det lite gnäll om halsen…. eller var det bara en ursäkt "för att slippa sova" man vet aldrig!

Jag har packat åt två barn men bara en vill åka iväg så det får nog bli så:-) Det blir sällan som man tänkt sig…. men men, egentligen VAD spelar det för roll ????





xxx


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar