torsdag 20 februari 2014

Lets Dance





När jag sitter på T-banan märks det att något är annorlunda. Tycker plötsligt det känns lite små läskigt att åka själv på kvällen (har väl aldrig brytt mig tidigare) och inser att det jag plötsligt kallar 18.00 för kvällen:-) !!!



Jag och min fina vän Ankie +"hennes Molly" var på en mysig tillställning vid Odenplan.
Tobias Karlsson bjöd in till en "smygvisning" av dansshowen "En dans på rosor" Tobias har sedan han var 8 år drömt om att sätta upp en egen show med inriktning på dans och sitt liv. Nu är han nära ..... Premiär i början av september!!



Hela gänget var självklart på plats och guuuuud så duktiga de är på att dansa! Ser så lätt, smidigt och glatt ut!
Alla som undrar varför jag har en Samsung istället för Iphone, kolla in detta foto jag tog "ikväll" .........



Snygga kläder och jag börjar se fram emot årets säsong som startar nästa helg va´!? Jag har dålig koll på vilka som ska vara med i år. Och vad gör jag då?
googlar :-)

Det drar ihop sig till Let's dance 2014, och namnen på årets deltagare. Här är deltagarlistan hittills.
Steffo Törnquist och Cecilia Ehrling
Patrik Sjöberg och Maria Bild
Kenza Zouiten och Calle Sterner
Glenn Hysén och Jeanette Carlsson
Phoenix och Veera Kinnunen
Jasmine Kara och Stefano Oradei
Gunhild Carling och Kristjan Lootus
Emma Igelström och Tobias Wallin
Benjamin Wahlgren och Sigrid Bernson
Simon Kachoa
Lotta Engberg


Kraaaam så länge










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar