torsdag 27 februari 2014

Huvudvärk


Hoppas du mår bra!!

Själv Vaknade jag med världens sprängande huvudvärk. Och? Nej, jag vet. Är bara bortskämd att nästan alltid må bra och slippa massa *ont överallt*! Det är lätt att glömma bort!
Sen till nästa fundering.... vad gör man? Är det någon skillnad? Lust att dra täcket över huvudet och be en betjänt göra en god lätt frukost och en perfekt smoothy!!! och sedan få somna om .....
"hoppet är det sista som överger oss" sägs det ....

Tack Alvedon för att du finns!!

Datorn har inget batteri o därför får jag skriva några rader från min mobil. Går saktare och blir ofta massa stavfel. Även mina mail får jag kolla från mobilen.. De senaste 20 är med kommentarer på min blogg (Fredagens skönhetstips) VAD är det för speciellt med detta inlägg? Varje dag blir min inbox full av kommentarer på just detta inlägg? Jag orkar inte ens läsa de längre, så OM ni läser detta. Snälla, skriv gärna men inte bara här!!
Ett mail kommer från Pilates:
-Du har väl inte glömt bort oss? Du har massa markeringar kvar så kom och träna!
hmmm, inte idag, tack!

 
Ska hämta Julia snart på förskolan! Ska även idag göra en liten utflykt:-) Frisk luft får en att må bättre!


Kraam så länge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar