onsdag 5 februari 2014

Hettemarks


Vardagsmotion ....

Har mer eller mindre varit på benen 10 timmar idag, men tiden har gått fort och jag hade faktiskt lätt kunnat fortsatt några timmar till :-)



Jag blev tillfrågad att jobba idag för Hettemarks. Att visa hela kollektionen flera gånger om (snygga ytterplagg som jackor/kappor) för kunder på Modecenter i Nacka. Jag har gjort det några gånger tidigare och självklart ville jag vara med även idag!
Min bästa vän Annika var även hon på plats så det blev ännu roligare + att vi inte setts på ett tag och hade lite att ta igen "mellan varven"
Här kommer några snygga plagg! Vill du se eller läsa mera kan du klicka HÄR




Tack snälla, fina Peter, Sigga, Suzanne, Annika och fotografen:-) för idag. Hoppas vi ses snart igen:-)!!!



Mina fötter ber om att få krypa i säng. Jag säger:
- Inte riktigt än. Måste fixa matsäck först (frilufsdag i morgon) och ta en varm dusch, men SEN så ´..... SOV GOTT 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar