torsdag 9 januari 2014

Våg ...


Hej hej!

Hoppas du sovit bra och att du har en bra torsdag. Det är viktigt med sömn!

Jag och Julia har varit på 5 årskontroll på BVC (Barnavårdcentralen) på Riddargatan 1. Allt gick bra och efter en spruta fick hon ett klistermärke:-)



Jag tänker absolut inte köpa någon ny, Julia både mätte och vägde sig och jag passade självklart på också, för att få ett bevis att våran bara är att kasta bort!!


Inte så många + som det känns! Mina jeans går knappt knäppa. Men det brukar göra sig själv när man kommer in i vardagen!
Många och allt för ofta "ofrivilliga" promenader ser till att jag snart får igen brallorna:-). D-Flex är här på plats, men idag "skyller" jag på tiden .......


Snart blir hemmet fullt med barn igen. En dag går alldeles för fort!

KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar