söndag 26 januari 2014

Today ....


Medan halva familjen glassade .... på biopremiär


gick den andra halvan till BR och kikade på några födelsedagspresenter till onsdag då det är en speciell dag!


Vi gick även på McDonalds en sväng och jag tänke om jag tar något stort kommer jag må illa och inte vilja gå hit på väldigt länge igen:-)
Jag e fortfarande mätt !!


Iväg på simskolan som Julia går och eftersom hon inte ville att vi skulle titta så bastade jag och Jane istället (typ en minut) tills Julia kom in med en annan mamma och grät. Hade kommit åt kanten med benet och ville att jag skulle sitta där och titta på henne,  NU direkt! Jag hade ju direkt inte packat så mycket åt mig själv (som vanligt) så det fick bli en liten HelloKitty morgonrock:-) .....

Sen hem och klä av och sova. Att man över huvudtagit kan klä av sig så här!!??


Sist men absolut inte minst måste jag dela med mig av en så söt bild jag såg idag (kommer inte ihåg vart) men jag "tog den direkt"



Var rädda om varandra, OCH dig själv !!! KRaaaam Kin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar