lördag 11 januari 2014

Täby



En dag med full fart, "me like"  Barnen vaknade innan 8 och somnade ikväll strax innan 22! NU börjar min egna tid ...  absolut inget att tänka på utom mig själv, vilket lyx som mamma. Ibland så .....

På väg till Täby idag tog jag en underbar bild (äntligen har vi fått snö även i Stockholm / bättre sent än aldrig) Det har snöat hela kvällen, härligt! Lite ljusare och man blir så mycket gladare!!


En god tre rätters middag och massa lek. 8 barn och fem vuxna. Maten fick jag med, men sen glömde jag ta några bilder:-)
Ibland var det lite väl hög ljudnivå.....   Sedan roslagsbana och t-bana hemåt.

Känner mig nöjd att vara inne hemma. Slippa gå ut mera idag och kanske till och med tar ett varmt bad och sedan sova.





Hoppas vi ses i morgon

xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar