lördag 18 januari 2014

Snygga smycken och en kall dag och mysig kväll:-)


Ännu en dag med minusgrader och snö som faller. Stjärtlapp och pulka i Humlegården har det varit hela förmiddagen medan storasyster är på "trollkarlskalas"


Julia och jag åkte båda på denna och det var längesedan jag skrek så mycket. Wow vad snabbt det gick och i mitten av backen ett hopp som man "flög" i ....


Igår var det bra uppträdande på skolan. Modigt av barnen och bra initiativ av skolan att ha stjärnfredag då barnen får uppträda inför publik med sång, teater, dans eller vad de vill :-)


Middagen blev rätt enkel. Pasta, köttfärssås - lite ost på och in i ugnen:-) Lätt som en plätt och snabbt!

Sedan en sväng ut på stan. Hade mitt nya halsband jag fick i julklapp av By Billgren. Så snyggt! Kommer fler bilder en annan dag. Finns mycket mera att visa :-)
Som alltid i detta sällskap blev det väldigt mycket skratt! Så just nu har jag både ont i magen och rumpan:-)




Om någon timme kommer bästa Ankie Bagger och hämtar upp mig o barnen då vi ska iväg på middag hos vänner! Hör av mig senare


Kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar