fredag 10 januari 2014

Självkänsla



En fullspäckad rolig dag som började efter lämning på dagis med en föreläsning som Barnkompetens hade klockan 09.00.
Det finns mycket vi kan göra, men det viktigaste av allt: att finnas där !!


En fika med en av mina bästa vänner som jag inte träffat på nästan tre veckor! Det är länge de´  .....

Barnen skulle hämtas tidigare eftersom de vill vara med och titta när pappa ska repa inför Melodifestivalen:-)

SÅ HÄR HADE JAG TROTT MITT INLÄGG SKULLE SE UT IDAG, MEN så här ser det ut !!!


Det blir inte alltid som man tänkt sig. Julia är hemma från förskolan. Hon har varit vaken mellan 02-05 i natt och varit varm, orolig och lite småkonstig (från sprutan hon fick igår) tror jag ......

Hon är pigg nu, men vi får alla bara vara hemma och hänga idag istället, en lunch behöver vi i alla fall!

KRaaaaam så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar