onsdag 15 januari 2014

Sant ?!


Bion igår var bra!! Även om man efter tio minuter kunde "ana" slutet …
En svensk, rolig, romantisk film som var i min smak:-) Så här skrev Annelie om filmen Kärlek Deluxe :
"Filmen var en riktig feel good film så jag gillade den jätte mycket! Bonus för att man fick se Martin Stenmarck naken" Jag håller med henne:-)


Vet du vad jag nyss läste, kan det verkligen vara sant ?!

Popcorn är nyttigare än grönsaker

Popcorn är den nya supermaten. Det visar ny forskning på University of Scranton i Pennsylvania. Det poppade snackset innehåller mer antioxidanter än vissa frukter och grönsaker.
Popcorn är ett nyttigt mellanmål. En nu studie visar att popcorn till och med är nyttigare än viss frukt.


Det spelar ingen roll om du poppar popcorn själv, slänger in en påse i micron eller till och med köper färdigpoppade i affären. Undersökningen jämförde popcorn poppade på olika sätt och resultatet var tydligt.Framförallt är det så kallade polyfenoler, en antioxidant som sänker kolesterol och förhindrar vissa typer av cancer, som gör popcorn nyttiga.


I dag (och veckan ut) känns det som alla jag känner och alla mina vänner hänger ute på Formex-mässan ! Hoppas de får popcorn :-) …..
Ska du på mässan är ett måste att besöka Monter A27:19 kl. 14.00 där Love Forever har modevisning med massa snygga kläder och tjejer!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar