måndag 6 januari 2014

På väg mot Stockholm och vårt hem!


Julgransplundring med sång & dans i stugan.

Vi sitter på tåget mot Stockholm. Vi har grymt mycket packning med oss hem. Inte bara kläder, skridskor och overaller. Det är även alla julklappar!!


Vet inte hur vi ska ta oss av utan vi tror någon står exakt utanför dörren och tar emot oss ....

Ryggsäckarna e fulla med saker: pennor, papper, böcker, Ipad, dvd-spelare, snuttefilt, hund och mycket mera ..


Själv sitter jag och kollar, söker och läser på mobilen. Känns evigheter sen jag hade bra täckning! Nu har jag missat massa!! eller inget.....

Jag har min nya tröja jag fick då jag följde med min vän Jennie på mässa då hon gjorde massa inköp. Kommer från b.young



Tack Norrland för denna gång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar