fredag 3 januari 2014

Hassela Ski Resort



Vi är framme i Hassela. En skidanläggning som säkert går back i år ....  Några barnbackar är i alla fall öppna och vi satsar på skidåkning i morgon.
Idag har det blivit bad! (till och med jag!) det finns ju en liten jaccuzzi där det e riktigt varmt .... Snart ska vi ner på middag. Barnen var snabb och bokade var de skulle sova :-)
Jag tar bäddsoffan och mormor & morfar rummet bredvid (som det ser ut NU) man vet aldrig ....




Skönt att byta miljö, bo på hotell och slippa fixa varken frukost, lunch eller middag:-) även om man önskat bättre väder och mera snö!! Här är perfekt uppkoppling. Mobil fungerar bra men jag har ingen laddare med mig .........Hmmmmm, katastrof:-) eller inte!?

Mycket bra eftermiddag igår hos min faster. Skönt att vara hos dom man "bara kan vara" om du förstår vad jag menar! De bor numera mitt i Hudiksvall så man ser ner på stan. Lite nostalgi måste jag säga:-)  Älskar de stora tomtarna som finns överallt i hela lägenheten! God taccos och superefterätt och lite vin stod på menyn:-) Tack snälla Ni !!



Nu har barnen varit i lekrummet och väntat så det är nog dax att gå ner och vidare till middag. Inte ett dugg hungrig då vi åt lunch klockan 14.00 .....

Hoppas du har det bra om du fortfarande e ledig, eller kanske börjat jobbat. ( Skönt det med) Jag gillar rutiner. Jag vet inte hur det ska gå här när skola och dagis sätter igång till veckan. Vi kan inte vakna innan halv 9- 9 längre ....

KRaaaam







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar