fredag 24 januari 2014

Förskolan stängd!


Jag är trött! Somnade i soffan när Julia och jag kollade på Fångarna på fortet. Sen e det svårt att "komma igång" igen:-)

Blev även idag en heldag ute på IKEA. Kathrine skulle byta lite saker och jag köpte en lika garderob till Julias rum som jag köpte här om dagen till Janes rum (men mindre och rosa så klart) Med på köpet fick jag Julia idag eftersom förskolan var stängd ....

Blev så bra! Älskar IKEA, blocket och Tradera:-) Sängen/soffan som jag lade ut igår kväll 22.00 har de redan hämtat. Jag säger alltid först till kvarn.



I kväll har vi varit på kinarestaurang och ätit och efterätten blev friterad banan med glass. Hör liksom till:-) Jane ringde nyss och sa godnatt, då hon sover hos en kompis!


KRaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar